jj, pěkně se to plní. Nevim, jestli je to normální vlastnost, nastavení nebo chyba, ale když listuješ galerií a dojedeš na poslední dvacátou fotku na stránce, tak nejde přeskočit na následující fotku na další stránce.
Ahoj, díky, text v levém panelu jsem původně měl větší, ale vypadalo to blbě, ale zkusím ho o malý kousek zvětšit. Je divné, že šrafování zpomaluje načítání, mělo by se jednou načíst do paměti a pak jen obnovovat, ale podívám se na to.
Jenom nakousnu pristi sobotu (1.3) s Vladem budem dodelavat vypinace a revizi na L-23. Hodil by se k ruce jeden hilfer (pomocnik) ma nekdo zajem? Zazemi (garaz) uz je pripravena… Hned po L-23 bude nasledovat rychla udrzba na H-3 (den prace)…. Pak nas ceka vymena kovani na obou Vosach a Twinastir 🙄
Jo a 23.3 v 5.00 uplyne 30roku od doby co sem prisel na tento svet 🙂 tak bud po zimnim skoleni nebo vikend po tom bych rad zorganizoval malou „dispecink“ party, vsichni ste zvani, budu kupovat sud Staropramenu, a pripadne nejake nealko pivo a Plzen.
V rychlosti k barevnému provedení ALTA, mě jako technikovi je to úplně jedno 🙄 , přimlouvám se pokud možno za jednolitý kabát jako mají třeba „Staníci“ na Zodiacu, kvůli případným opravám laku. A jak říká mr. Hošek taky pochopitelně ať je to letadlo dobře vidět 🙂 🙂
Základ bude bílý – to je daný. Teď jde o to vybrat nebo vymyslet design trupu, který bude realizován polepama ve fabrice. Křídla přijdou celý bílý a případné úpravy už budou v naší režiji.
Natan
Zítra na letiště přivezu vytištěné plánky, čisté a může se každý realizovat, pak to zpracuji, je to pro ty, co nezvládají to udělat v PC.
Jinak diskuze k Altu jsem myslel, že bude tady
jinak psal jsem tam: Když si představim vlek do stoupáku, kde už někdo krouží nebo pohyb turboletu v prostoru, tak konce křídel, výškovky a směrovky výrazný červený pruh. Ostatní bílé a trup doplnit proužkem….. třeba jako bylo na OPiCi nebo co má 8712.
Jinak všem pro info, zítra od 9ti budeme s Vladem tvořit na L-23ce, plán je v sobotu odpoledne Blaníka smontovat, udělat papíry a případně v neděli udělat zálet po revizi. Prohlídku co děláme je operace č.1 (dle příručky pro údržbu), navíc je tam G.O. vypínačů a vícepráce na podvozku a vedení pitot/statického tlaku.
L-23ka ❗
Ještě nás čeka cca den práce, neb sme tam našli s Vladem několik drobných jobovek. Letadlo by mělo být zase k dispozici cca během tohoto nebo dalšího víkendu.
Výměna služby Radio 31. 5.
Zadar, nebyl by někdo svolný s výměnou služby v sobotu 31.5. za pozdější termín? Já i Petr Šafránek máme již plánovanou jinou aktivitu.
Předem dík za nabídky.
Michal Stuchlík
Jo, a ještě: Pod tlačítkem Ocelový pták na horní liště je stránka, na jejímž spodním levém okraji je jídelní lístek, na kterém bude každý týden nejpozději ve středu nabídka na nadcházející víkend.
Tak pánové, potěšil mě článek ohledně letiště Přerov. Zde se chystá opět výroba Blaníku. Prosím sledujte zprávy o zahájení výroby, nebo co bude souviset s touto leteckou legendou. Nezlobte se na mě , že tímto příspěvkem využívám stránky AK PM. Děkuji za pochopení. Možná, že se dočkáme i oprav H III.
Na vědomost se všem dává, že náš VLP Michal Ciriak, včera úspěšně složil závěrečnou zkoušku PPL a už je z něj pilot! Rituální koupel v Bahňáku proběhne tuto sobotu, za jakéhokoliv počasí a teploty vody (včera jsme to už nestihli) 🙂
Tož Mesany ať Ti to dobře lítá !!!
Petře, velice jsem rád za úpravu té naší klubovny. Jen tě prosím zvažte tyto dvě věci. Bude se zateplovat strop. Zde je velké nebezpečí od vody, která může stropem zatéc. Vymyslete jak provádět kontrolu stávajícího stropu, aby se případně neničilo nově provedené zateplení. Dále se mi nelíbí, že se odstraní dřevěné obložení stěn. Toto se provedlo v minulosti z důvodu, že se místnost klubovny zateplila. Navíc byla odstraněna vlhkost u stěn.
Ahoj Pavle, ano strop se zateplovat bude vyrobením falešného sníženého stropu, kde nejen k tomuto účelu budou kontrolní otvory. Nad stropem povede komplet elektrika a ostatní komunikační kabely, třeba k čidlům zabezpečovačky. Kromě toho je střecha do budoucna také v plánu, tedy její rekonstrukce. Co se týče dřevěného obložení, tak o stavu jsme se přesvědčili když nám dělali okna, prostor za obložením je plný vysypané omítky a v mnoha místech, alespoň pod oknem nedrží. Nemyslím si, že by to mělo až takový vliv na zateplení, podstatně citelnější bude snížení a zateplení stropu 30cm tepelnou izolací, jelikož doposud jsou tam jen betonové panely a tudy utíkalo teplo nejvíc. Plánujeme do budoucna i předělání sociálek a pak i zateplení budovy zvenku, ale to je ještě běh na dlouhou trať. 🙂
Děkuji Petře, je vidět, že pro letiště děláte to nejlepší: Vím, že je to práce velmi namahává, zejména v této době. Ještě jednou děkuji za vysvětlení a Letu zdar
Chci tímto požádat radu Ak PM o povolení podat inzerát do časopisu Pilot ohledně toho, zda někdo nemá naviják H II. Při poslední návštěvě na asociaci jsem hovořil s Honzou Brskovským. Tento mě řekl, že si do Pilota mohu dát inzerát. Pilota odebírá 7000 nadšenců létání. Tak bych to rád zkusil. Nebudu tímto zatěžovat někoho z rady, proto dám na sebe mobilní spojení. Ve věci Vás samozřejmě budu informovat.
Pani plachtaři-včera v 21,30 mě překvapil Petr Frank. Přinesl mě domů osobně hledané materiály na H III. Je zde dokumentace, kterou nám zaslal Svazarm.Předně je zde dokumentace k motoru Tatra T 108 bez dílenské příručky. Proto se obracím na všechny aroklubáky, hlavně bývalé vojáky i mladší. Jedná se mě sehnat nějaké příručky na opravy motorů Tatra 111. Pomůže i kde by se daly sehnat náhradní věci. Jedná se o hlavní axiální ložisko kluzné na uložení klikového hřídele v místě prsou. Písty, ojnice hlavní ložiska klikového hřídele snad se dají použít z beden uložených v 5 garáži. Ještě jednou děkuji z a nález důležitých dokladů. Zatím infarkt se nedostavil-děkuji Petře si lepší jak detktivové.
Pěkný den pane Matějko, já veškeré díly pro motory Tatra nakupuji tady : http://www.auto-star.cz/eshop/ – je to firma z Mnichova Hradiště, mají skutečně obrovskou zásobu dílů. Navíc mám v současné době stále ještě jeden motor T 111 rozebrán a proto ještě proberu svoje zásoby.
Děkuji za informaci ohledně náhradních dílů na motor Tatra. Velice si vážím vaší iniciativy. Jen na doplnění sháním hlavní axialíní ložisko klikového hřídele kluzné, těsnění víka ventilů, gumičky vahadel na 8 válec. Ostatní náhradní d=ly až po kontrole.
Nazdar,
nabízím tomu, kdo za mě vezme pomocníka na službě rádio 10.6 a 6.8 2017 1000 kč. Samozřejmě 1000,- za ten den. Nemám na to čas.
Míra Staněk. mob.776111840
Ahoj. Chtěl jsem se v sobotu 24.6. letět s jedním kamarádem stopětkou podívat na LD k 100. výročí založení letiště Cheb. Něco mu do toho ale přišlo, takže mám volné sedadlo. Odlet v cca 10, návrat kolem 18. hodiny, oboje SELČ. Máte-li zájem, zavolejte na 602-376-840. Labuda
Mám radost s vybavení dispečinku.Dále je pěkně udělaná kancelář a místnost pro hospodáře.Vše na člověka dobře působí. Jen H III s těma kapoškama na motoru (zloba od Hoška). Jen dále buš do Matějky.
Petře, ode mne to máš za 1 se 3ma hvězdičkama!
1***
moc hezky udelana grafika…..
Děkuji
Souhlas, pěkný. Jak s daty ze starých stránek ?
Data pomalu přesouvám, v sekci ke stažení jsou zatím zápisy a provozní dokumenty.
jj, pěkně se to plní. Nevim, jestli je to normální vlastnost, nastavení nebo chyba, ale když listuješ galerií a dojedeš na poslední dvacátou fotku na stránce, tak nejde přeskočit na následující fotku na další stránce.
Bohužel je to vlastnost, nemůžu přijít na to jak to udělat. Existuje hromada dodatků k tomuto pluginu, tak snad na to časem přijdu.
Tyjo už su online a přihlášeny, s wordpresem spokojenost maximální, tak ať nám dobře slouží.
hyvris
Ahoj! Tak jse mi podařilo taky přihlásit 😳 Petře – moc pěkný, snad to bude i to správné „nakopnutí“ pro všechny do nové sezony.
Alda (Aleš Ludera)
Děkuji, uvidíme
Ahoj, tak web je paradny, vsetko facha jak ma, je to prehladnejsie – hlavne sekce ke stazeni . Klobuk dolu!
Jedine dve kosmeticke veci 🙂
– pre mna subjektivne je velkost pisma odkazov v menu po lavej strane stranky dost mala – slo by to zvacsit?
– srafovane pozadie pod textom mi robi obcas problem a spomaluje citanie.
Ahoj, díky, text v levém panelu jsem původně měl větší, ale vypadalo to blbě, ale zkusím ho o malý kousek zvětšit. Je divné, že šrafování zpomaluje načítání, mělo by se jednou načíst do paměti a pak jen obnovovat, ale podívám se na to.
raz, dva, raz, dva…zkouska, zkousa
je to pětkou Jarine
Funguju 😛
super stranky 😎 pekny to je
Děkuji
Jenom nakousnu pristi sobotu (1.3) s Vladem budem dodelavat vypinace a revizi na L-23. Hodil by se k ruce jeden hilfer (pomocnik) ma nekdo zajem? Zazemi (garaz) uz je pripravena… Hned po L-23 bude nasledovat rychla udrzba na H-3 (den prace)…. Pak nas ceka vymena kovani na obou Vosach a Twinastir 🙄
Jo a 23.3 v 5.00 uplyne 30roku od doby co sem prisel na tento svet 🙂 tak bud po zimnim skoleni nebo vikend po tom bych rad zorganizoval malou „dispecink“ party, vsichni ste zvani, budu kupovat sud Staropramenu, a pripadne nejake nealko pivo a Plzen.
Tak dej datum a čas, pokud to půjde, rád se zúčastním.
s nejvetsi pravdepodobnosti to bude po tom zimnim skoleni, ale jeste uvidim, 3.3 du na kontrolu k doktorovi, ale na 95% plati ten termin 15.3
OK
Tak potvrzuji, platí termín 15.3 sobota odpoledne/večer (ráno 😀 ) Bude sud staropramenu, basa nealka a plzňe. Kytara a hůsle zajištěny.
OK, díky, pokud mi do toho nic závažného nevleze, tak se rád zúčastním. 😛
V rychlosti k barevnému provedení ALTA, mě jako technikovi je to úplně jedno 🙄 , přimlouvám se pokud možno za jednolitý kabát jako mají třeba „Staníci“ na Zodiacu, kvůli případným opravám laku. A jak říká mr. Hošek taky pochopitelně ať je to letadlo dobře vidět 🙂 🙂
hyvris
Základ bude bílý – to je daný. Teď jde o to vybrat nebo vymyslet design trupu, který bude realizován polepama ve fabrice. Křídla přijdou celý bílý a případné úpravy už budou v naší režiji.
Natan
Zítra na letiště přivezu vytištěné plánky, čisté a může se každý realizovat, pak to zpracuji, je to pro ty, co nezvládají to udělat v PC.
Jinak diskuze k Altu jsem myslel, že bude tady
To já myslel taky, ale když už Hyvris začal tady, tak jsem mu odpověděl.
poslal jsem komentář u článku ALTO a nezobrazil se (?)
jinak psal jsem tam: Když si představim vlek do stoupáku, kde už někdo krouží nebo pohyb turboletu v prostoru, tak konce křídel, výškovky a směrovky výrazný červený pruh. Ostatní bílé a trup doplnit proužkem….. třeba jako bylo na OPiCi nebo co má 8712.
Milane u Alto to zobrazené je
dokonce 2x
zajímavé, ať jsem přihlášenej nebo odhlášenej, tak svůj komentář u článku nevidim
Já Milanův komentář taky nevidim.
Aha, to je divné, já vidím vše, jdu se podívat kde je problém
Můžeš se Milane podívat teď?
teď už vidim, umázni jeden exemplář, dik
Odmáznuto, měl jsem špatně nastavená práva, už by to snad mělo být OK 😛
L-23ka ❗
Jinak všem pro info, zítra od 9ti budeme s Vladem tvořit na L-23ce, plán je v sobotu odpoledne Blaníka smontovat, udělat papíry a případně v neděli udělat zálet po revizi. Prohlídku co děláme je operace č.1 (dle příručky pro údržbu), navíc je tam G.O. vypínačů a vícepráce na podvozku a vedení pitot/statického tlaku.
hyvris
L-23ka ❗
Ještě nás čeka cca den práce, neb sme tam našli s Vladem několik drobných jobovek. Letadlo by mělo být zase k dispozici cca během tohoto nebo dalšího víkendu.
Čau Peťo. Fakt pěkné stránky.
Děkuji
Výměna služby Radio 31. 5.
Zadar, nebyl by někdo svolný s výměnou služby v sobotu 31.5. za pozdější termín? Já i Petr Šafránek máme již plánovanou jinou aktivitu.
Předem dík za nabídky.
Michal Stuchlík
Výměna služby asistenta AFIS – nemá někdo zájem o 14.6.? Labuda – 602376840
Jo, a ještě: Pod tlačítkem Ocelový pták na horní liště je stránka, na jejímž spodním levém okraji je jídelní lístek, na kterém bude každý týden nejpozději ve středu nabídka na nadcházející víkend.
Rad bych se Altem svezl, lepsi ale bude, kdyz to bude pilotovat nekdo, kdo to umi. Ja to rad zaplatim. JIRKA T..
Jirko je lepší napsat komentář rovnou k tomu příspěvku….určitě Tě rád někdo sveze
Jirko rád tě svezu,připrav dlouhý prachy 🙂 a pak si požvejkáš.Zavolej a domluvíme se.
Marcel
Nemáte někdo čas a chuť polítat ve čtvrtek (14.8.)? Vypadá to na pofrontální lať. Labuda
Copak chuť by byla ale nejsem si jist jestli to termoska zapne. Předpokládám že máš chuť vléci 😛 .
Uvidíme zítra jak se to bude vyvíjet.
Vyvíjí se to dobře a chtěl bych být vlečen. Možná by nás mohl vytáhnout Ivoš, jestli bude na letišti, co myslíš?
Tak pánové, potěšil mě článek ohledně letiště Přerov. Zde se chystá opět výroba Blaníku. Prosím sledujte zprávy o zahájení výroby, nebo co bude souviset s touto leteckou legendou. Nezlobte se na mě , že tímto příspěvkem využívám stránky AK PM. Děkuji za pochopení. Možná, že se dočkáme i oprav H III.
To je dobrá zpráva. Pavle tyto stránky jsou právě na komentáře určeny, tak jen piš co hrdlo ráčí.
Na vědomost se všem dává, že náš VLP Michal Ciriak, včera úspěšně složil závěrečnou zkoušku PPL a už je z něj pilot! Rituální koupel v Bahňáku proběhne tuto sobotu, za jakéhokoliv počasí a teploty vody (včera jsme to už nestihli) 🙂
Tož Mesany ať Ti to dobře lítá !!!
Petře, velice jsem rád za úpravu té naší klubovny. Jen tě prosím zvažte tyto dvě věci. Bude se zateplovat strop. Zde je velké nebezpečí od vody, která může stropem zatéc. Vymyslete jak provádět kontrolu stávajícího stropu, aby se případně neničilo nově provedené zateplení. Dále se mi nelíbí, že se odstraní dřevěné obložení stěn. Toto se provedlo v minulosti z důvodu, že se místnost klubovny zateplila. Navíc byla odstraněna vlhkost u stěn.
Ahoj Pavle, ano strop se zateplovat bude vyrobením falešného sníženého stropu, kde nejen k tomuto účelu budou kontrolní otvory. Nad stropem povede komplet elektrika a ostatní komunikační kabely, třeba k čidlům zabezpečovačky. Kromě toho je střecha do budoucna také v plánu, tedy její rekonstrukce. Co se týče dřevěného obložení, tak o stavu jsme se přesvědčili když nám dělali okna, prostor za obložením je plný vysypané omítky a v mnoha místech, alespoň pod oknem nedrží. Nemyslím si, že by to mělo až takový vliv na zateplení, podstatně citelnější bude snížení a zateplení stropu 30cm tepelnou izolací, jelikož doposud jsou tam jen betonové panely a tudy utíkalo teplo nejvíc. Plánujeme do budoucna i předělání sociálek a pak i zateplení budovy zvenku, ale to je ještě běh na dlouhou trať. 🙂
Děkuji Petře, je vidět, že pro letiště děláte to nejlepší: Vím, že je to práce velmi namahává, zejména v této době. Ještě jednou děkuji za vysvětlení a Letu zdar
Chci tímto požádat radu Ak PM o povolení podat inzerát do časopisu Pilot ohledně toho, zda někdo nemá naviják H II. Při poslední návštěvě na asociaci jsem hovořil s Honzou Brskovským. Tento mě řekl, že si do Pilota mohu dát inzerát. Pilota odebírá 7000 nadšenců létání. Tak bych to rád zkusil. Nebudu tímto zatěžovat někoho z rady, proto dám na sebe mobilní spojení. Ve věci Vás samozřejmě budu informovat.
Ahoj Pavle, zkus to, uvidíme 😆
Petře v dokumentu ceny létání AK PM 2016 POZOR není nutné uvádět vyjma vyhlídkových letů. podívej se na to.
Ahoj Pavle, jedná se o interní dokument, který je nedostupný pro ostatní návštěvníky stránek a ani ho nikde neprezentujeme.
Pani plachtaři-včera v 21,30 mě překvapil Petr Frank. Přinesl mě domů osobně hledané materiály na H III. Je zde dokumentace, kterou nám zaslal Svazarm.Předně je zde dokumentace k motoru Tatra T 108 bez dílenské příručky. Proto se obracím na všechny aroklubáky, hlavně bývalé vojáky i mladší. Jedná se mě sehnat nějaké příručky na opravy motorů Tatra 111. Pomůže i kde by se daly sehnat náhradní věci. Jedná se o hlavní axiální ložisko kluzné na uložení klikového hřídele v místě prsou. Písty, ojnice hlavní ložiska klikového hřídele snad se dají použít z beden uložených v 5 garáži. Ještě jednou děkuji z a nález důležitých dokladů. Zatím infarkt se nedostavil-děkuji Petře si lepší jak detktivové.
Pěkný den pane Matějko, já veškeré díly pro motory Tatra nakupuji tady : http://www.auto-star.cz/eshop/ – je to firma z Mnichova Hradiště, mají skutečně obrovskou zásobu dílů. Navíc mám v současné době stále ještě jeden motor T 111 rozebrán a proto ještě proberu svoje zásoby.
Děkuji za informaci ohledně náhradních dílů na motor Tatra. Velice si vážím vaší iniciativy. Jen na doplnění sháním hlavní axialíní ložisko klikového hřídele kluzné, těsnění víka ventilů, gumičky vahadel na 8 válec. Ostatní náhradní d=ly až po kontrole.
Nazdar,
nabízím tomu, kdo za mě vezme pomocníka na službě rádio 10.6 a 6.8 2017 1000 kč. Samozřejmě 1000,- za ten den. Nemám na to čas.
Míra Staněk. mob.776111840
Ahoj. Chtěl jsem se v sobotu 24.6. letět s jedním kamarádem stopětkou podívat na LD k 100. výročí založení letiště Cheb. Něco mu do toho ale přišlo, takže mám volné sedadlo. Odlet v cca 10, návrat kolem 18. hodiny, oboje SELČ. Máte-li zájem, zavolejte na 602-376-840. Labuda
Jeden ne nezajímavý rozhovor s jednou zmínkou (v čase 14:20) o nejmenovaném hrdinovi z našich řad:
https://video.aktualne.cz/dvtv/zachranka-vyjizdi-k-blbostem-jde-o-penize-lidi-to-nici-je-to/r~6671f32a45c011e9ae850cc47ab5f122/?utm_source=centrumHP&utm_medium=newsfeed&utm_content=default&utm_term=position-24&utm_campaign=Video
A ještě jeden rozhovor, kde se o nejmenovaném hrdinovi z našich řad mluví od začátku až do konce:
https://video.aktualne.cz/dvtv/primar-zachranky-kazdy-vyjezd-ma-duvod-infarkt-po-telefonu-n/r~796095d44a5411e98a200cc47ab5f122/?utm_source=centrumHP&utm_medium=dynamicleadbox&utm_content=default&utm_term=position-3&utm_campaign=Aktualne&redirected=1553068752
Mám radost s vybavení dispečinku.Dále je pěkně udělaná kancelář a místnost pro hospodáře.Vše na člověka dobře působí. Jen H III s těma kapoškama na motoru (zloba od Hoška). Jen dále buš do Matějky.